Saturday, March 28, 2020

Juda - Muka 4/16



Hoćeš li me voljeti ako Te poljubim,
hoćeš li me poslušati, učiniti čudo
ako kažem da to želim?
Svi to žele, ali ja Te, evo, snubim
i usuđujem se učiniti nešto ludo
jer sa svima ovu želju dijelim,

želju da nam budeš vođa naše pobune,
da nam se zakraljiš, najveći od svih,
i da odmazda nam bude jaka
jer smo silno željni naše vlasti potpune;
skini nama jaram okova nam tih
da nam prestane ta mučna tlaka.

Evo, ja Te ljubim, ja Te provociram,
Tvoju moć i Tvoju čudesnu snagu;
sa mnom su vojnici mnogi
kojima ja poljupcem diktiram.
Ti si osloboditelj koji će nam skinut' ljagu,
protiv Tebe nemoćni su drugi bogi.

Možda sad izgleda kao da Te izdajem,
noć je pala, moje vrijeme slatko,
moja tajna i moj savršeni plan.
Iako Te dobro još ne poznajem,
znam te želje koje ima svatko:
da nam staviš vlast i moć na dlan.

Ja Te ljubim, al' u snove ne vjerujem,
svi se moji prijatelji slažu sa mnom;
ne mogu pogriješiti ja s tom idejom
pa Te, Isuse, ja pomno nasljedujem
i dolazim k Tebi u tom vrtu tamnom
da Ti otkrijem se jasnim djelom,

poljubac je moj taj znak za nas.
Ponizno se predaješ vojnicima u ruke,
vode Te pred sudove svih otpadnika
s kojima sam planirao opći spas.
Počeli su sati Tvoje slavne Muke,
a Ti nemaš gotovo ni jednog supatnika.

Noć je moje vrijeme, vrijeme zla
u kojem ja propadam, a sitna plaća;
padaju i oni što se meni nadaju.
Sad me čeka samo drvo vješanja,
od izdaje propada tko se mene laća;
moji srebrnjaci na to tlo poda mnom padaju.
20. ožujka 2019. 06:41:49


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts