Saturday, March 14, 2020

Nesretno voće



I sada, evo, plačem, plačem od sreće
jer nije me zahvatila kušnja veća
od ove što valima kao vještica šeće,
jer među vilama strašnim već ona je treća

koja me zavodi poput prijetvorna stvora,
poput institucije neke od velika profita.
Ali ja nikada nisam gospodarica mora,
samo se trsim pronaći blaga mi skrita

i, normalno, ta blaga čuvaju čudovišta
kao što su vještice, i zlodusi, i vile
od kojih mi nije pobjeći poput derišta
već moram do blaga stići bez sile.

Blago je moje pomoć u Imenu Tvome
koji si stvorio nebo, zemlju i svijet;
blaga su moja izvan te zvijeri trome
koja se nikada nije nadala mrijet'.

Nema tog otrova od kojega pogibaš Ti
koji uskrsavaš na očigled mojih suza,
nema Ti kraja u mojoj realnosti;
za Tebe, Isuse, samo jedna je uza

koju ne poznam dobro, ona mi znanac
što caruje umom i srcem, i tijelom
ako me pokrije zima i lagani sanac
pod vedrim nebom u snijegu bijelom.

Ako i gutam veće količine i doze,
što jedna ih starija dama uzeti hoće,
il' ako se otresem stiha i proze,
ne znači da otrov je nesretno voće.

Kad bih i nestala s burama silnim,
to bila bi samo i samo Tvoja volja
jer Ti uvijek me dodirom umilnim
zoveš na život gdje bit ću još bolja.
14.03.2020. 13:49

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts