Thursday, March 26, 2020

Tamnica pokore



Meni Ti dade da se kajem,
Bože moj daleki, Isuse blagi,
za stare grijehe i opravdanja
kakva si ponekad sama dajem;
svi su mi nekada bili dragi,
a ja sam sanjala poravnanja,

osvetu strašnu za dane zla.
Ti dade mi spoznati sav taj pad;
i to bijah ja, isti dani mi bili
kad nisam si pravdanja spoznala,
kao što, evo, spoznajem sad.
Na toj distanci srce mi cvili.

O, smiluj se jer sjećam se slabo,
a sjećanja takva ne varaju.
Zašto bih pamtila ono što neću?
Stojim nad prljavom crnom grabom,
a blijede slike mi dušu paraju;
mogu li naći bijedu još veću?

Iz mene izvuče Ti kao kroz san,
bezbolno poput neke tkalje,
da nisam ona za koju jamčim.
Ovaj je čas više odgovoran
i mora se, mora ići dalje,
bez Tvoje Hrane sada tamničim.

Pokoro teška, pokoro strašna,
zar ti da me nađeš u ovom trenu;
zar tvoja sam ropkinja stalna?
Duša je molitvi bila strasna
kada je ova spoznaja prenu
i tada me zasu prašina kalna.

Milosrđe Tvoje, Kriste, znam,
to je sve ovo što sada gledam.
Ti dade mi vidjeti čišće i bolje,
to svjetlo je Tvoje ljubavi plam
koja mi daje da se ne predam
nego da tražim silazak Božje volje.
26.03.2020. 20:30


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts