Sunday, March 1, 2020

Tvoje pjesme



Tvoja pjesma moju dušu liječi;
naši psalmi jesu život moj.
Moje misli, tvoje riječi,
tvoje riječi, poziv moj.

U tvojim pjesmama
duša moja miruje i spava,
a Bog naš je s nama
u vedrini svoda plava.

Njegova nas vatra vuče,
od Njega se prosipaju rime,
nagurane da se k nama skuče
kao kaplje mora usred plime.

Tvoje pjesme. One sve su tu
gdje i srce moje tuče, bije;
ono čuje božansku melodiju,
ono samo u noćima bdije

kao mladi vrabac koji prhti
dok mi duša mirno čeka,
poput golubice koja drhti
dok me nosi mjesečeva rijeka.

Tvoje pjesme silaze mi s Neba,
vraćaju se kroz me kao kružni tok,
a srce ih ovo neprekidno vreba
kao vodu što je daje sveti Bok.

Tvoja pjesma moju dušu liječi;
naši psalmi jesu život moj.
Tvoje misli, moje riječi,
moje riječi, poziv tvoj.
01.03.2020. 07:11

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts