Saturday, March 28, 2020

Ženama Jeruzalema - Muka 12/16



Zašto plačeš ponad mene,
ja sam Bog tvoj
koji predaje se svim životom.
Križ moj služi da tvoj život ne uvene,
da za tebe bijem boj
što si začeo ga ti sa svom grehotom.

To što ti oplakuješ,
to je zloća
budućih i prošlih pokoljenja.
To su sve grehote što ih snuješ
da ti bližnji onemoća,
to su želja tvojih ostvarenja.

Žali duše što će reći
da sam izgubio bitku
kad ispustim ja svoj dah.
Žali djecu što će ipak prijeći
onu rijeku zla i granicu plitku
koja od njih čini samo prah

jer mi neće lako vjerovati.
Ja sam Život, Uskrsnuće,
Stvoritelj sam čovjekove duše
koja neće riječi moje slijedovati,
niti moje težnje vruće.
Poda mnom se te grehote ruše.

Ne požali moga truda
jer ću Križem sve otkupiti
da ni noći biti neće.
Neće nikad više biti bluda
jer ću ljude sve okupiti
kao prijatelje ponajveće.
21. ožujka 2019. 06:59:00





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts