Monday, March 16, 2020

Izlazak duše



Ostati tu,
na mjestu svome
koje mi namijeni Ti,
u visokom stanu,
Kriste, moj Dome,
prepunom nježnosti,

nije kazna,
nije izolacija,
niti prokletstvo,
ni soba prazna
već Tvoja kreacija,
Tvoje svetstvo.

S Tobom živjeti,
kraj Tebe biti
u slobodnoj formi,
moliti smjeti,
o raju sniti,
pobjeći normi

jest olakšanje.
A nije ni novina
za ovo biće.
Klasično stanje,
ni kruha, ni vina,
a Dan mi sviće.

Ostajem tu
kao prašina
lepršava,
u svome tijelu;
kao tišina
stršljava.

Uvijek si tu.
I ne dopuštaš
nikakve greške.
Na svaku rečenicu
završetak spuštaš,
izmamljuješ smiješke.

Porive miješaš
poput mlina
da me sažežeš;
strpljivo čekaš
da s ovih visina
korijene srežeš.

Moram izići
iz ove uskosti,
iz ova kaveza,
bliže Ti stići,
maknuti kosti
i lađu s naveza.

Neka oplovi
svoju putanju
i pronađe darove;
i neka ulovi
u takvom stanju
sve silne kvarove.

Samotnosti,
samoćo prisilna,
moja kobi;
Božja sočnosti
spasa Mu silna
što me razrobi,

zaboravih sve.
Praštati hoću
da puk Te sasluša.
I još mi se putuje
danju i noću
gdje vjetri se duša.
16:03.2020. 12:08



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts