Tuesday, March 24, 2020

Molitva nevjeste



Kako su lijepe riječi Tvoje,
kako su slatke mi Tvoje prijetnje,
kako su meke Ti misli i sud!
Kako se utješne mjere Ti broje,
a prepreke moje nisu Ti smetnje
jer stradava zlo, i krađa, i blud.

Namisli Tvoga srca, moj Oče,
brazde su plodne moga žića,
Tebi se predajem, Ti si mi uzdanica.
U meni se rađaju svete Ti Ploče,
Ti si u svakom komadiću moga bića,
u meni treperi svjetlo Ti Danice.

Ljubav je moja iz Tvojih usta
kao bezbrižan cvijet usred polja
što ga okružuju nebeske vode
iz kojih mi pritječe radost gusta;
oduševljenje je moje Tvoja volja
koja je središte moje slobode.

Za života moga Ti si me ljubio,
Ti si nacrtao moju intimnu povijest,
sve tajne si moje u meni zapečatio.
Sve si mi grijehe mahom odrubio,
otvorio vrata za Radosnu vijest.
Za moju dušu mirno si patio.

U srcu mome je Uskrsnuće
što je tu procvalo nedavno tek
jer sporo se budi u mojoj svijesti.
Zakon Tvog srca u duši mi utonuće;
sladak je, sladak Tvoj pravorijek
što si ga želio u moj život uplesti.

Ja ne posjedujem sebe, a Ti me znaš
i hoćeš da spoznam tu svoju dušu,
da je imaš za sebe, za nebeske pašnjake.
I samo to piće za srce mi daš,
i samo me bacaš u pustinjsku sušu
sve dok ne primim sve Tvoje znake.

Ti me opremaš kao nevjestu mladu,
daješ mi prstenje, baršun i med,
nudiš mi sasvim novo i ukusno piće;
i hrabrost, i snagu da spoznam baladu
čijim notama samo Ti poznaješ slijed
na stražama noćnim kad ljubav sviće.
24.03.2020. 20:29

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts