Thursday, March 19, 2020

Radost na dar



Koliko radosti u Tvome srcu, Gospodine,
kada odgovaraš na molitve moje!
Kako je moje srce jasno u Tebi.
Bez Tebe sam ništa jer samo Ti rodi me
da budem Ti sreća i zlato Tvoje;
Ti se od mene nikada odvojio ne bi.

Toliko grijeha na mojoj pameti mutnih,
u mojoj pasivnosti da zamolim sve,
sve što poželim, za čime vapim.
Tako si ustrajan u mojoj šutnji,
a ja iskušavam Tvoje strpljenje;
i pred Tobom kao da samo hlapim.

Ti velik si Bog, a ja se kolebam
i dvojim o tome što bih htjela
dok Ti samo čekaš na moje težnje;
da ih ispuniš ja Tebe trebam,
da me potakneš i moja djela;
Ti znaš sve dubine moje čežnje.

Jesam li mlaka, jesam li tako mlaka
kada ne pitam ni zašto, ni kako?
Hvala Ti za sve, sve što mi dade,
i sreću, i bol, i sjećanja svaka.
Sad molim Te, molim Te jako,
daj mi još samo malo nade,

dodaj mi snagu, komadić života
da ostvarim svoje tajne planove,
i pamet za sve to mi stavi u glavu.
Mudrost je Tvoja iznad ljepota
koje ja vidim kad sklopim dlanove;
dodaj mi istinsku želju pravu

jer moja je vjera sasvim studena,
a srce mi gori, i moždane vruće.
Načini od mojih težnji dobro djelo,
učini da ostane ta moja sjena
prepuna Tvoje radosti uviruće
i prazna za svijet i pučje cijelo

jer ne tražim slavu, ni odobravanje
već molim Te usrdno pametnu stvar.
Ne uzdam se u se, pitam Te samo
bi li se moglo ispuniti davanje,
bi li mi dao tu radost na dar
prije nego što odavde pobjegnem s tamom?
19.03.2020. 22:30

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts