Saturday, March 28, 2020

Ljubav putuje



Tiho, neprimjetno noć se spušta
sasvim kao da je sve u redu,
kao da će biti sati dosta.
Ova pošast nije sama, nije pusta,
zlo se vuče po svom redoslijedu,
hoće ništit' od te molitve i posta,

ali onaj zloduh ne da svoje kuće.
Kamo sreće da je slavlje Boga
u tim medijima svaki dan,
a ne samo sada. Isusovo pruće
neće dati dobra, vrijedna razloga
da se srcu poremeti san,

da se bilo kome išta tu dogodi,
a što ne bi bilo sve po Križu
i što odnijelo bi dušu nespokoju.
Još se ljubav neka slana rodi,
još se neki predaju u brižu
jedno drugom, prateć' volju Tvoju,

Svemogući Bože slavni,
Sveprisutni Duše, slatko Tijelo
što Ga danas ja okusih,
što odagna onaj napad jalni.
Ti si moja duša, moje piće, jelo,
vjera koju, evo, sad izbrusih.

Ljubav putuje kroz prepreke,
kroza zid mi dođe, i na zaslon
da pokleknem jer je svršen jedan boj;
ode strah mi preko mutne rijeke
jer si, kao svetom Tomi, Ti moj Naslon,
moj si, Kriste, Bog i Gospodin moj.
28.03.2020. 19:39





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts