Saturday, March 21, 2020

Novi zavičaj



Svakog dana gledam u Te,
svaki dan se susrećemo.
Svaki put mi senzori oćute
one breze put kojih se krećemo.

Kažu da i nije dobar onaj
tko ne misli nikada na kraj,
a ja možda previše sam sklona
gledati u novi zavičaj.

Oduvijek je bilo tako,
znala sam da mora biti
neki izlaz što se nađe lako,
da će jednom se pojaviti,

možda u breziku il' u meni.
Jer kad nije u tom svijetu,
tada izlaz neki postepeni
možda postoji u malom spletu

svega onog što mi srce sluti
s mojom sviješću koja zna
da mi nisu pravi ti zemaljski skuti
jer to stvarno nisam ja,

jer sam bliže Tebi, istino u Kristu,
nego bilo kome, bilo kada.
Često vidim apstrakciju čistu
na toj zemlji gdje me drži nada

u slaboćama i srditosti.
Nema mira ni u crnoj raki,
niti spokoja u šutljivosti
jer me ganja šušanj svaki

kao sjećanje na pravdu živu.
To je tako snažan bitak
da me uvijek nađe krivu,
mada Svitak uvijek mi je pitak

pa ga recitiram i kad boli,
i kad plačem, kad podviknem,
kada netko tvrdi da me voli,
kad od prevelika jada kriknem,

uvijek! Uvijek i po svuda
susrećem Te, Kriste, da Te spoznam,
da Ti gledam nova čuda,
da o Tebi ja što više doznam.
21.03.2020. 16:55



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts