Sunday, March 22, 2020

Sveti dan



Kolijevka je moja kao barka
ljuljala se širom svoda;
anđeli od porculana i keramike
popadali poput sunca žarka
što je jučer potonulo poput broda
u olovno more poput slike.

Rumeno je sunce bilo krasno,
previše u zalazu je gorjelo,
previše zapalilo mi moždane i ruke
da si riznice otvore svoje slasno,
omekšalo srce što se skorjelo
od ta slana mora svoje luke.

Molitva me pratila kroz san,
podigla me vrlo rano u visine
što su lebdjele nad hladnim gradom
dok sam časoslovom otvarala dan,
svetu Nedjelju što nikada ne mine
u tom stanu što ga zipkom zovem kradom.

Zipka ljuljala se cijele vječitosti,
a kraj anđela je bilo cigala i stakla
da posvetiti bi mogli tu molitvu ranu.
Ljuljao se mozak moje rječitosti,
borio se da ne ispadne iz pakla
kamo postavi me kušnja Svetom Danu.

Nakon riječi, slika što su prštale po svuda
stiže opet ono sunce, žućkasto i blijedo;
stigoše i dvije mokre pahulje od snijega.
Mozak još se ljulja kao snježna gruda,
ali pobjednički izgovara Kredo
jer je veća Nedjelja od zemaljskog ega.
22.03.2020. 21:09


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts