Monday, March 23, 2020

Promijeni me



Promijeni me kao što vrijeme mijenja
ovaj svijet, i ljude, i stvarnost;
obrati me u jednom hipu.
Od kad si razbuktao plamen mi stijenja,
gledam Ti, Kriste, podudarnost,
da život mi vrijedi jednu lipu.

Traže se snažna proročanstva,
traži se razlog i uzrok svemu
i ljudi se pitaju zašto je to.
Već dugo ne dadosmo svjedočanstva.
Traži Te svijet jer si u njemu,
jer sve mu je, sve propalo.

Ti nas odjednom iznenadi
kao i uvijek u povijesti
svake duše i svakoga stvora.
Učini da srce mi za Tebe radi,
učini da mogu Ti lovor isplesti
jer uvijek se stvoru živjeti mora.

Promijeni me jer uvijek si isti,
i jučer, i sad, i sutra ćeš biti,
to je sigurnost svemu svijetu.
Čekam Ti glas što dušu čisti
kako bih mogla zaploviti
punim jedrima u širokom letu.

Načini što hoćeš od mene
i tako da ja to sigurno znam,
da volja je, Bože, Tvoja.
Odbaci mi sve loše uspomene,
molim Te kao što tinja taj plam,
učini da to bude volja moja.
23.03.2020. 02:54

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts