Saturday, March 28, 2020

Desni razbojnik - Muka 15/16



Vjerujem Ti da si Boj moj
i Gospodar si nad svim gospodstvima
što su podigla Ti križ Tvoj,
da Gospodin slave si nad svima.

Vjerujem Ti, Kriste, da si nedužan oduvijek,
da iz Tebe kraljevstvo Ti raste
kojim nudiš zločincima novi vijek
i da tamo anđeli Te neprekidno časte.

Znam da ovaj život nije pravedan i pravi
jer ja razbojnik sam protiv volje svoje
sve dok smrt se iznenada ne pojavi
kojoj ljudi zločinci se svi pribroje.

Priznajem da griješio sam na tom svijetu,
makar uvijek tražio sam golubicu bijelu,
nadao se da ću izbjeći tu sudbu kletu,
ali nosio sam samo dušu okorjelu.

Na tom Križu neki odlaze ka raju
dok se drugi sablažnjavaju i groze,
nikad se ne straše, ne pokaju,
ne znaju da život bolji biti može.

Isuse na križu, sada se odlučuje o nama,
sada milosrđe Tvoje svima sudi.
Smiluj nam se jer obuzima nas tama;
Ti si uvijek bio jači i od smrti i od ljudi,

Ti si Svetac vječni, Ti si uskrsnuće.
Vodi me sa sobom sve do svojih lijeha
jer ja nemam takve moći vruće,
nemam snage usred zločina i grijeha;

spasi mene, moju dušu Ti ponesi
kada ovaj križ i smrt me skrše
i u kraljevstvo me svoje sa sobom odnesi
kada ove muke se dovrše.
20. ožujka 2019. 04:59:49





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts