Tuesday, March 10, 2020

Eshaton



Moje su pjesme najčešće prazne,
ali duh mi je uglavnom čio;
u mojim su odajama pisaonice,
zamračeno nebo i slike razne
koje prikazuju pogled mio
na vrhu malene čitaonice.

Negdje u kutu odbačene poeme,
na dnu ormara stare balade,
a posvuda vire stranice bijele.
Ovaj je grad jučer volio boheme,
a sutra odbacit će sve parade;
novčanice dugo ostat će cijele.

Uskoro nestat će ove dosadne tmine
i radost i bol će se strovaliti
u velike beskrajne ponore zaborava;
isparit će ovaj svemir usred tišine.
Ogrtač magle će sunce obaviti
koja se već okolo gotovo zakovala.

U srcima ljudi postoji sreća,
postoji čežnja za pravdom i mirom
i to su pojmovi ljudskoga uma.
Svi će se naći na brdima smeća,
tražit će dugu sa šunkom i sirom;
propast će zemlja bez glasa i šuma,

samo će internet cviliti tužno.
Sići će Sin sa svijetlećom krunom
i dići će srca palicom Suda.
Mnogi će reći da sve to je ružno
i još će trčati za svojom lunom,
a moja će duša ostati jednako luda.

Zbog tihe ljubavi nekih pastira
moja se pjesma dovršiti neće.
Da mene spase brinu se strasno,
a duše im prepune reda i mira
jer oni poznaju tajnu blaženstva i sreće.
No, meni to nije sasvim jasno

iako znam za vječnost i raj.
Tamo se grade stupovi duša,
dobre volje, ljubavi, vjere i nade.
Uskoro putujem u taj slikoviti kraj
što ga prekriva ova zemaljska tmuša
iz koje me davno neki pastir ukrade.
10.03.2020. 02:08

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts