Saturday, March 28, 2020

Anđeo Božji - Muka 3/16



Anđela Ti tražim Tvoga
najvećega, među serafima
gdje Te, usrdna, pohodi
da utješi svoga jedinoga Boga
koji dade bijela lica lepravima,
vlastita si čela krvava porodi;

koji dade kruha svima nemoćnima
a malaksalošću se oplijeni;
legije svih zloduha potjera
koji kinjiše se prizorima noćnima,
a sam sebe za đavla zamijeni;
trgovce pred svetinjom rastjera.

Sići na tu zemlju palu,
među sve strahote, mnoge zloće
može samo Jedan Jedini
koji će za kaplju malu
dragocjene Krvi što je vrazi hoće
pretvoriti se u pak'o silni.

Anđela Ti zovem da ga hvalim,
da me uči porukama
sve do kraja vremena,
da me nosi u časima palim,
da me drži na rukama,
da mi skida bremena;

da Ti šapne o ljubavi mojoj,
i o molitvama što se dižu,
i o srcu razderanu
što ga dadoh majci Tvojoj;
i o zlodusima koji gmižu
jer si zadobio smrtnu Ranu

kojom spasio si, Kriste, nas.
Anđela Ti zovem da Te hvali
poput Oca kojemu si ponajveće milje,
da mi Te pozdravi u taj Čas
jer su Tvoja krv i znoj mi dali
život, ljubav i slobode izobilje.
14. ožujka 2019. 20:50:32



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts