Saturday, March 28, 2020

Pilatu - Muka 7/16



Ja sam došao svjedočiti,
bacila me Ljubav u to more laži,
bacila me Pravda smrti se suočiti.
Otac moj nebeski zadovoljštinu sad traži.

Ti si slaba duša s oružjem strašnim
kojim neprekidno zveckaš, sav od straha.
Misliš da si bog s rukama časnim,
ali tvoje carstvo spomenik je kraha,

ti čak ne znaš načiniti onaj sag
po kojemu sada tvoje stope hode.
Za tebe postoji samo to što nudi vrag:
pusti snovi o uživanju slobode.

Tko slobode nema, o slobodi sanja,
uništiti želi svakog stvora,
porobiti ljude slavodobitnošću znanja.
Istina za tebe nema odgovora.

Znaš da ništa ne znaš, ne možeš ni znati
jer ne ljubiš, osvajaču svijeta.
Nikada ti nećeš ispod Križa stati
jer ti nije jasna Žrtva sveta.
21. ožujka 2019. 07:05:06



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts