Thursday, March 12, 2020

Anđeli na straži




Ljubav Te srca moga želi,
ljubav Te moja jutrima traži
i prepuna duša Tebe doziva.
Kada bi mogli, kad bi mi Tebe uzeli,
Tvoji bi anđeli bili na straži
da bi nam veza ostala živa.

Jednom kada me k sebi uze,
više se neću od Tebe odijeliti
jer dlanovi naši skupa su srasli,
zajedno nosimo i smijeh, i suze.
Moji će grimizni grijesi uz Tebe pobijeliti
jer moje srce i Ti ste zajedno srasli.

Ti si se udostojao zvati mene
da Ti se priljubim kao Tvoja loza,
da me zasadiš u svoj vinograd
još davno kada mi ruke bijahu snene,
kada je vladao užas i groza,
kada je ogroman bio moj pad.

Ti se objavi u mome znanju,
Ti dade mi srce, živo i mlado,
i kao na novi život me rodi;
Ti me sastavi u svome imanju
gdje sada plodim vedro i rado
jer ljubav me Tvoja svu oslobodi,

Istino vječna za kojom žuđah.
Ti si usadio čežnju mi jaku
tamo gdje bijahu samo nered i lom,
gdje mene je tražila zloba tuđa,
gdje svi su mi nudili nagodbu mlaku
sve dok mi ne dade potpuni slom

kako bih vidjela od čega postojim,
u čemu živim i zašto sam tu.
Tako je sada slasno Ti piće
kojime, Kriste, se blaženo pojim!
Uzmi me k sebi, uzmi me svu
jer Ti si oduvijek bio moje biće.

Ljubav Te srca moga želi,
ljubav Te moja jutrima traži
i prepuna duša Tebe doziva.
Kada bi mogli, kad bi mi Tebe uzeli,
Tvoji bi anđeli bili na straži
da bi nam veza ostala živa.
12.03.2020. 05:24





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts