Monday, March 16, 2020

Bilješka na rubu stranice


Možda zato što sam bila praznovjerna,
poganica koja traži smisao gdje stigne;
il' zbog toga što ja mudra bila sam na pola,
samo znanju, samo učenju sam bila vjerna,
onome što moju ludost do na pola prigne
jer se nije povezati moglo ništa na sred stola;

možda zato duša moja, ledena i prazna,
bila je onako, veoma kompleksno sitna,
ponižena, prisvjesna od zadirkivanja
pa je odgovarala za ta Blaženstva razna,
pa je odmah uvidjela koliko joj Riječ je bitna,
pročitana ili izrečena poput izvikivanja.

Riječ je Ljubav, to se podrazumijeva
kada naokolo gledaš ima li tko sličan.
Mojoj stidljivosti smetali su komplimenti,
moja oholost je ova što i sada pjeva,
a ne vidi da je mnogi čovjek svemu vičan
i da ja sam krivac što ga vode sentimenti.

Ti me nađe, bez Tebe ja, Kriste, neću,
Tebe tražila sam jer si Ti sve ono
što je mene bacalo u jad i bijedu.
Sve si ponudio meni Ti za sreću,
sve mi dao, ali srce griješiti je sklono
pa sad gledam u zrcalu blijedu.

Izbavi me, Bože, o Bože moj,
zahvalna Te duša moja voli, časti;
više ne zna gdje se može popraviti.
Još Te uvijek tražim, onaj nauk Tvoj,
ali često zapnem jer ću pasti,
grijesi će me nesvjesnu preplaviti.

Moje odricanje donosi mi čari
po Tvojoj volji, snazi Tvoga Duha,
Tvoje Riječi, Mudrosti i Tvojih Rana.
Kazuj meni koji su mi dari,
pričaj u slaboći molitvena ruha;
koja zapovijed je ostala mi strana

jer ja ne znam Tebe blagovati.
Nemam vida, nerve, niti moć,
samo čežnju tražiti Ti Lica
koje mi odredi samovati.
S Tobom je svejedno je li dan il' noć;
je li volja Tvoja za me ova drhtavica?
16.03.2020. 21:05

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts