Tuesday, March 10, 2020

Neka me vjetar odnese



Sada sam sigurna,
sada već bolje znam
koja mi lađa kreće.
S Neba se tmurna
spustio rumeni plam
poput ogromne svijeće.

Čekaš me u svečanosti,
sve tako je krasno,
sve tako je svijetlo.
Kada mi lađa premosti
još svitanje časno,
stići ću s vjetrom

što boli, što peče
na licu mome.
Neka me samo nosi
kako mu Duh Sveti reče;
neka u svemu tome
Riječ me pokosi,

neka me sretnu skonča
prije proljetnih noći
jer srce već teško ih čeka.
Ti, kao naš Veliki Lončar,
još morat ćeš poći
put paklenih rijeka.

Na najveći izazov ovoga Dana
želim uzvratiti plodom.
Ta, spremam se čitav život svoj
poput kraljevstva razlistana
što je urodilo divljim rodom
na ovoj zemlji pitomoj,

ali ne može više ovo tijelo
i umorna duša već dugo vapi;
zašto me ostavi, Bože moj?
Odavno dade mi srcu sve što je htjelo,
da vidi ljubav što zemlji hlapi!
I sada Te susreće, i pogled Tvoj.

Potakni mi duh Tvoj u meni,
podaj mi svoga Križa maleno breme
da ovo srce bar jednom sreću podijeli.
Hladno je ovdje, u ovoj sjeni,
život je dug i dugo je vrijeme;
uzmi me k sebi jer živjeti želim.
10.03.2020. 14:35


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts