Friday, March 27, 2020

Ako hoćeš, Gospodine!



5Ja sam trs,
vi loze.
Tko ostaje u meni i ja u njemu,
taj donosi mnogo roda.
Uistinu, bez mene ne možete učiniti ništa.”
(Iv 15,5)

Gospodine Kriste Raspeti kojega razapinjemo mi, koji Te sada molimo da nam doneseš sebe, Život;
predragi Bože kojega smo ubili i gledamo u Tebe, neki s više, a neki s manje nade;
podaj nam plodove naših tragedija, obraćenje i revnost u povjerenju, ljubavi, prijateljstvima i pouzdanju.

Ti si jedini siguran, Ti nemaš straha osim straha za naše duše, a mi? Mi samo mislimo na zdravlje tijela i na gospodarstvo, na kršenje zadanih pravila i na profiterstvo; eto, takvi smo mi, naivni, jako smo naivni i ne vide mnogi od nas dalje od svojih osobnih interesa.

Molili smo Te za sve ljude svijeta i zahvaljujemo Ti na Svetom Ocu koji Te suptilno i poslušnom vjerom slijedi.

Mnogima su dani odbrojani, kao što se to uvijek događa, ali sada naglašavaju kako se moramo ponašati normalno i bez panike. Pitam se gdje sada ima najviše panike, u redovima medija, u redovima mlađih jer i mladi su u opasnosti ili slično.
Znam iz viđenja da su mnogi euforični i ovu kataklizmu nazivaju ludim vremenima dok mnogi drugi ne razumiju niti najosnovnija pravila kao što je pranje ruku.

Gospodine, hvala Ti za sve što si nam dao, za sve što si dao čovječanstvu u povijesti ljudskoga roda. Ima nas koji ćemo uzviknuti:

Usne će Te moje slaviti, u Tvoje ću Ime ruke podizati!”

Bez Tebe ne možemo, Gospodine; ako hoćeš, možeš nas ozdraviti.
Izbavi nas od svih zala, daj milostivo mir u naše dane da u Tvojoj volji budemo slobodni i sigurni od grijeha, bolesti i sviju nereda. Neka je samo volja Tvoja. Amen!


27.03.2020. 19:56




No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts