Sunday, March 29, 2020

Gozba s Kristom



Čekam Tvoju besjedu i riječ,
glasa Tvoga dugo čuti neću
i još dulje potrajat će ovaj muk.
Gradu lice blijedo kao kreč,
ali ja svejedno palim svijeću
jer će pasti tama kao dragi zvuk.

To su prizori s nebesa i od Boga,
to su trube anđela i plaštevi, i mač;
to su intimne prostorije u duši
gdje ja bdijem radi mira velikoga
što sam ga zadobila kroz Krv i plač,
gdje me nehotice olakšanje skruši.

Blago meni, sada i ja priznajem,
ne mora mi nitko svečano izreći,
mada to je ono što mi srce čezne čuti
kao blagoslov i prihvat zagrljajem,
kao potvrdu o nesagledivoj mi sreći
što mi poput blaženosti u nutrini šuti.

Iščekujem opet onaj Kruh, Tvoj dah
kojime mi daješ da smo jedno,
Otac u Tebi je, Kriste, a u meni Ti.
I sad, evo, nitko ne vidi taj krah
u kojemu nekada sam biće bijedno
pa odjednom hoću samo Tebe slaviti.

Blago pozvanima gozbi Jaganjčevoj,
tu si, Janje moje, na sred uma,
u toj duhovnoj mi pričesti života
koja spušta milošću se kao prijevoj,
uzima mi lake zvukove od šuma
što mi nastaje od sreće sred divota.
29.03.2020. 16:14

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts