Saturday, February 29, 2020

Dan leptira



Svitanje mi šalje tihu radost,
vraća mi se život jaki,
sunce, djetinjstvo i mladost;
brige otišle su kao leptir laki.

U osvitu dana, uoči smaknuća
svih dalekih mračnih misli
kad je sunce sjelo na krovove kuća,
vrapci se hladnoći stisli

i tišina bijaše mi otvoreni šator.
Kroz njega mi zvijezda stigla,
obećala svih nevolja zator
iako se nisam još pridigla.

Mir na nebu, savršeni red,
mada velika oluja negdje hara
koja zastrla je svih oblaka slijed;
spojili se svi u jedan kao bara

iz koje će valjda moje brige pasti.
Jadan onaj tko ih uze,
tko je navikao u molitvi rasti,
milosrdan kada vidi suze.

Svijet će proslaviti dane majki,
ali one moje brige bacaju u smeće
kao da su se uspavale od bajki
što ih čitaju da stvore više sreće.

Neka svitanje donese mir i radost,
nek se svakom vrati život jaki,
sunce, djetinjstvo i mladost.
Brige neka odu kao leptir laki.
29.02.2020. 13:00

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts