Tuesday, February 11, 2020

Slava Križa




Zar o bolesti da reknem
il' o siromaštvu
i svoj bijedi ova svijeta?
Da se žalim? Il' da steknem
talente u stvaralaštvu?
Ili da se latim posljednjega leta?

Radi sebe ljudi hoće
dati drugom čovjeku da ima,
da ih slavi ili hvali,
da se riješe užasne samoće,
da je savjest lakih snova svima,
da se srce njima nikad ne zapali.

Zar o Kristu da spomenem
koji u tebi sveudilj živi
te Ga poznaješ ti uvijek i po svuda?
Ili da si opravu odjenem
koju prepoznat će dani sivi,
nit' ne sluteć' kakva velika sam luda?

Prevariti ljude moglo bi se lako,
brazde grijeha niknule bi tada
poput lijepa maka ili ljulja
pa bih stigla brže u taj pak'o
gdje se duša uvijek nada biti mlada
i zbog svog užitka molila bih ulja.

Kad sam sebe se odrekla,
postala sam ista kao oni
što ih viđam često protiv volje.
Nisam čula niti jednog retka
kojime bi zborila im duša koja zvoni
himbom od koje se može još i bolje.

A ja vidim Boga tvoga svuda
u toj bijedi Križa, raspetoga;
ne može se ništa da Mu padne kruna
jer je uskrsnućem pobijedio luda.
Svakog dana toči meni Duha svoga,
svakog časa ja treperim kao struna

jer On visi gore visoko, visoko,
ne vidiš Mu kraja, niti stanja.
Ne silazi iz visina, a sve mi je bliže.
Pomaže mi, blagoslivlja me široko, široko
pa me vodi na pašnjake znanja
da pogledam tlo što sve je niže.
11.02.2020. 15:48

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts