Tuesday, February 18, 2020

Duševna oluja



Prodala bih stihove svog imena
da si kupim čiste ruke,
da se riješim krimena
i da isplovim iz luke.

Noć je mrkla,
jugo je, nevera.
I mržnja bi crkla,
i grijeh, i nevjera.

Pokraj mene supatnici
usred strašna vjetra;
trgaju se kao ratnici
da se dokopaju svjetla.

To su moje sve grehote,
promašaji, propusti,
maltretiranje mekote
i oblaci gusti.

Riješit ću se nečistoća
da mi prođe muka ova,
da me pusti ona zloća
koja ne da ni do snova;

da prekinem grijehe prije zore,
zaustavim sve oluje,
uzburkano more,
u plićaku struje.

Prije sunca ću isploviti,
puno prije Sudnjeg časa.
Krista, Gospu ću izmoliti
da me drži moja trasa,

jaka kao podmornica
ili kao anđeli u letu.
Spasit će se ova sumornica
kao pčela na svom cvijetu,

kao stari, prokušani stvor
što ga vodi Bog te luke
koji i na moru ima dvor.
Klanjat ću se ispred Isusove Muke.
18.02.2020. 16:20

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts