Friday, February 28, 2020

Prelijevanje vječnosti u srcu



Stihovanje ovo nije mrtvo, nije slom,
a i kad bi trska napuknuta bila,
za nju ne bi bilo straha.
Čak i tinj od vatre, tu, u srcu mom,
koja čitav život mi je otopila,
neće gasnuti bez svoga daha.

Nije ovo niti puko otiranje
već je volja moja Bogu podvrgnuta
pa se bestežinski prelijeva sred zraka;
čini se da često je kontriranje.
To je kao neki zakon moga puta
koji podlaže se kao voda mlaka.

Prošla noć je bila kao napunjena ptica
koja mi je zapjevala pa me zvala,
a ja sama ne znam reći svoje ime,
ono koje nosi oko srca moga ogrlica.
Niti nebesko si ime nikad nisam znala
iako me često Bog poziva, zajedno sa svime.

Zato znam da noći su zaboravljeni snovi
jer kad svane jutro, ono križno drvo daje.
Mnogi ljudi, čak i brda, mora, zvijeri
jedni druge dozivlju za život novi
i propituju se međusobno koliko to traje.
To ne vrijedi, samo Bog te može pozvati u vjeri.

Prema tome, nitko me ne traži i ne gura
do li Duh o kome visi moja priča;
Zov je srca moga, Svjetiljka je mojoj stopi.
Samo činim ono što nalaže moja ura,
uzimam svoj križ, odraz Njegovoga lica.
Za Njim kročim dok se srce moje topi.
27.02.2020. 18:20

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts