Saturday, February 29, 2020

Medni plodovi božanski



Mi smo sveti dašak od života,
mi smo život, zaljubljen u Boga,
mi smo loza što se oko Trsa svija
da bi ploda darovala, životnoga pota
jer se njime poništava djelovanje zloga
koji naokolo vreba kao zmija.

Mi smo, tako, neke milostive riječi.
One, kad se spoje, smisao su svega
što bi s Trsa imalo se piti.
Mi smo muk i šutnja koja sunce spriječi
da ne opije nas fina, slatka žega
što nam daje duši u životu imati i biti.

Na nas padnu svježe kapi oporosti
i po našim dlanovima kližu
kao nježnost, kao pažnja čista
da operu prašinu od konačnosti
što je razbio je Bog na križu,
koju presreli su gromovi od Krista.

On je Trs nam što suhoću blaži
vječnim nadahnućem svoje krvi
da bi zemlji bilo pitko vino;
to je ono što u nama još ponetko traži,
od čega se ovaj svijet razmrvi,
to je Majka koja djecu zove svojim Sinom.

Kada vriju sveti plodovi božanski,
tada kušnja velika je, dugotrajna;
dašak se obradi kao blatna glina
koju melje, mučno gazi stup lončarski
dok ne postane na suncu kaplja sjajna
da se nudi svijetu kao izobilje kruha, meda, vina.
29.02.2020. 04:30



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts