Saturday, February 8, 2020

Slogovi bez tumača



Zašto častim Boga?
Što mi smeta,
što me boli?
Ovdje nema zdrava sloga
jer nisam poeta;
stihovi mi goli

poput neke pustopoljine,
a riječ mi stala.
To su takvi periodi.
Čekaju se svetkovine,
mjesečina dan bi krala,
lađa je na vezu pa ne brodi.

Sretan dan je onaj s kišom
kada padne izjava od anđela
koji vijekom straži,
sasipa mi krišom
mnoga dobra djela,
a da srce ih ne traži.

Sretno jutro koje spava
jer je ispratilo čitav svod,
sve što kretalo se naopako.
I kad ova Zemlja plava
sav istraži plavi brod,
spasit će ga jedra svakojako.

Anđeo će zasvirati flautom
koja donosi mi novi dan;
odjednom će vrtnja stati,
mjesečina naići će u moj dom
da i ona nađe san,
da si jutra sva ne krati.
08.02.2020. 22:42







No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts