Tuesday, August 7, 2018

Zbog mene


Rekla sam Ti daj mi da Te slijedim
i da Križa ista s Tobom ja okusim,
znajući do kraja da ja tako malo vrijedim,
da se sva na pomisao takvu gušim.

Rekla sam Ti pusti me polako,
nemoj kršiti me iznenada
da ja spoznam žrtvovanje svako,
da u Tebi izraste mi nada.

Nisam ničeg bila svjesna,
nisam ništa ni primijetila,
da je ova zemlja tijesna
i da bol mi je još teža prijetila.

Molila sam Gospu lijeka
bez ijedne želje i bez straha,
vjerno kao podanica neka
kojoj nije ostalo ni daha.

Tada krenula je teći moja muka,
van iz mene sve što se je dalo,
sve što pronašla je struka,
što je moje srce dati znalo.

Ipak, dugo sam oklijevala,
tajna Tvoja bila mi je mutna
dok sam Tebe slavila i pjevala;
ljubav Tvoja sveprisutna

odvela me nježno na Golgotu;
patio si jer si tako htio.
U meni si našao ljepotu,
zbog mene si tako sretan bio.
‎ponedjeljak, ‎23. ‎travnja ‎2018. 09:45:02


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts