Tuesday, August 7, 2018

Svijeća u tami


Dušom svojom tražim Te noćas
jer si mi rekao obećanja
od kojih mi srce treperi.
Pojurite, konji, u laki kas,
smiri se, dušo, u trenu čekanja
jer ono ljubav tako ne mjeri.

Ta, ljubav se mjeri silinom vjere
i povjerenja u svaku riječ
što ulijeva mir za godina sto.
Znam da ne kasni niti zere
Bog moj što čuje mi ječ,
znam da će uskoro ispuniti to.

Vrijeme je dugo života ova;
to je stoga da mognem vidjeti sve,
da mognem izrasti plodna i jaka.
Ne moram činiti čudesa nova,
ljubav se hrani s mrve nevidljive,
a plodna mi riječ ljubavi svaka.

Ljubavi snažna, života srži,
života istinska iskonski plame,
samo ću Tebi uvijek priznati sve,
sve što mi tijelo u srcu drži
kao što svijeća gori sred tame,
kao što i ja gorim poput nje.
nedjelja, 11.03.2018.  19:43


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts