Tuesday, August 7, 2018

Ne reci


Ne reci mi 'nikada', osim u bijegu,
u željama i prošnji, molitvama;
ne drži prokletstva na stijegu
već blagoslivljaj gdje je tama.

Ne reci mi 'uvijek' jer ne znaš ti to,
bića smo ovisnici kao loza na trsu;
mi imamo vijek i srce pokvarljivo
što sklono je piću, grijehu i mrsu.

Ne reci mi 'istina', ona je previše za te,
za tvoju meku kožu i slabu kost;
samo kad govoriš skromno svoj 'da' i 'ne',
od tebe nastat će umjetnost.

Ne reci mi 'ljubim' kad se ne klanjaš
Najvišem Biću, jednom i jedinom,
jer ti preda mnom samo o sebi sanjaš,
ja sam ti orah, praznina i slom.

Ljubav je za Boga, Njegova osveta
za sve što imaš i sve što jesi;
Njegovo je sunce i kiša sveta
za svakoga stvora, što god da ga resi.
‎nedjelja, ‎27. ‎kolovoza ‎2017. 12:13:54


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts