Sunday, August 26, 2018

Sveti stol siromaha


Utjeho samotna godinja,
iz ropstva Ti me izvlačiš
i kao majka porodilja
dušu mi snažiš i jačiš.

Mene, koja Ti nisam bila dah,
pozivaš u svoju službu;
mene, koja postadoh siromah,
ne tražeći tužbu,

postavljaš za stol praotaca
jer što drugo mogu
nego Ti čuvati pašnjake ovaca,
klanjati se Tebi, Bogu;

čuvati uspomenu slavnu
na dane kad si me zaručio,
kada si dao mi potvrdu javnu
da si me probrao i razlučio

samo za se kao udovu bijelu
koja Ti posluhom želi ugoditi.
Ti me prepoznaješ cijelu,
Ti me želiš za ljubav osloboditi.

Ti mi pokaza najljepše tajne,
od praha mi naočigled anđeo osta; 
ljubimica Tvoje svite sjajne
moja neuka duša posta.

Ti me uobliči od beživotne gline
da rodim se Tebi kao poseban soj;
da mi, slijepoj, vječno svjetlo sine
i da živim, utvrdo moja, živote moj.
‎26. ‎kolovoza ‎2018. 05:29:57

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts