Friday, August 10, 2018

Simbolika


Pod plamičkom rascvjetale svijeće
vidim jezero od voska što se plavi.
Samo malo potrebno je još do sreće,
samo časak da se Anđeo pojavi

jer ta svijeća stvarno sva je narančasta.
U daljini nebo svijetlo je od bljeska,
poriče mi noćne sjene od oblaka tmasta,
a na zidu drhtava se svjetlost ljeska.

Povjetarac u vrućini svijeću bi ugasio
da mi nije Križ na zidu, da mi nije Anđela
koji pripovijeda mi o svemu što je spasio
kad je navaljivala tu horda cijela.

Nevolje su uvijek s nama i zli dusi prate
svako stvaralaštvo, svaku novu riječ
jer su načinjeni da zbog sreće pate,
da zbog stihova i riječi svi problijede kao kreč.

Zato Anđeo će pisati mi sroke
na nebeskim knjižicama što ne trnu.
Dok sam brljala papiru vremenite toke,
Anđeo na moju dušu pogled svrnu

pa me zabilježi tim plavkastim slovima
na tom nebu kao dušu zelenu i plavu
koja diše olakšanjem pod vrelim krovima
i na noćnom povjetarcu hladi glavu.

Simbolika boja nastade mi spontano i poganski,
narančasta je za srce, a plava za led.
Što je Anđeo zapisao, to je jezik stranjski,
da je noćas ova duša slatka kao med.

Ipak, svijeća se ugasila u jednom trenu,
mrak je dubok nastao kakvoga ne pamtim.
Anđeo mi doda drugu svijeću, crvenu i rumenu,
ona je simbolika za ljubav kojom plamtim.
‎10. ‎kolovoza ‎2018. 22:35:42

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts