Saturday, August 18, 2018

Slava Tebi, Gospodine


Premalo me poznaješ za odlazak
i za prekide svih spona među nama
iako si postao mi duše moje odrazak
kojeg vidim i tada kad stojim sama.

Preslabo te poznajem da bih mogla znati
gdje si kad se kriješ, gdje je tvoje utočište,
tvoje prisno mjesto, tajna koju nećeš odati
mada znam da tamo opće ti je izvorište,

da se negdje blizu nalazi u srcu Boga.
Prekratko smo ljubovali da bi postalo nam značajno,
ali dosta je trenutak za predanje srca svoga
koje uvijek plamti kao nešto veličajno.

Sladak tren je prošao u hipu i ja sam zaostala,
čudeći se onom što se među nama dogodilo,
hvaleći nam Boga čija pažnja nije nam izostala
kao da je odgovoran samo Bog za ono što je bilo.

A kad pitam sebe samu je l' to rajska radost,
da li to je ono kada znaš Utjelovljenje,
svjesna sam da samo Duha Svetog dobivamo mladost,
jasno mi je da nam samo Bog je dao usmjerenje.

Kad obratiš bilo koga Božjim ljubovanjem,
kad iz nevolje podigneš sestru ili brata,
to je ono kad te netko ljubi s poštovanjem,
kad ti širom otvori sva rajska vrata.

Kad si svjestan da ti sjeme umire i pada
na tu plodnu zemlju koja obilno ti vraća,
to je ono kada radost neizmjernu rađa nada
da je moguće u svijetu biti gdje se sve obraća

u svem svojem najboljem izdanju prema Bogu.
Toj radosti nema premca, i toj sreći, tome čudu
gdje se čak i nevoljnici prema Nebu dići mogu,
gdje se darovi od Duha prosipaju nekom ludu.

To je Božje obećanje, to je Mudrost čista
da od pametnih i umnih nema ploda
već u Bogu ludost Mu je sasvim ista
kao najmudrija pamet ljudska roda.

U tebi sam prepoznala cijelo Sveto Pismo,
riječi Boga koje mi odzvanjaše u meni;
zato rekoh da mi skupa kratko bili nismo,
zato želim reći svima: prvo ljubi pa tek onda kreni.

Znam da čuješ otkucaje srca moga
pa sve mislim da nas ništa neće rastrojiti
jer smo u neveri od našega Boga;
da nas nikad nitko neće razdvojiti.
‎18. ‎kolovoza ‎2018. 18:46:13

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts