Friday, August 24, 2018

Jednom za sve


Da te šalje moj Gospodin Bog
nisam dugo bila svjesna,
uvijek mislila sam nema stvora ljubavnog,
noć je moja sada prepoviše tijesna,

dani moji odbrojani u Milosti spasa;
moje ruke grube i to srce preledeno
nije mlado da bi dodalo još glasa
ljubavi zemaljskoj koja juri prepredeno

jer od Boga te odvraća,
jer ne vole ljudi kada Njega voliš više.
Znala sam da sve se plaća,
da se meni opet neko ropstvo piše.

Baš sam bila mlada neka ludica,
puna ideala, požrtvovnosti
koju donijela mi oskudica,
stega i još druge mi otrovnosti.

Sada hvala, Kriste, Bože moj,
Istino, Slobodo, Dome moj i Hrame,
što je stigao po mene sinak Tvoj
da osvijetla obraz za svu gospodu i dame

koji Tvojima se zovu, a Tvoji jesu.
Ne molim Te sad za tate
već za ove koji nebesima tresu
kao što ja drhtim za Te.

Hvala, Bože, za sva dobročinstva
i za moje sinovstvo od Tvoga Tijela,
dar iz raja i dar besplatna očinstva
koje primila sam kao rosu svoga dijela.
‎24. ‎kolovoza ‎2018. 21:57:54

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts