Wednesday, August 29, 2018

Vjetrovi Mudrosti


Istočni se vjetar pomiješao s jugom,
oboje se mojim oknom tu kovitla;
svježina predjutarnja stiže s tugom,
napola zaboravljena pokraj mene titra.

Uskoro će ptičjim pjevom sunce carevati,
vrapci znaju, tako neznatni, i golubice;
moja duša stalnosti će propjevati
posred srca koje drhti poput male ptice.

Sjaj od izlazeća sunca još mi se sakriva,
ali sigurna sam da će ubrzo se nazrijeti;
nije okasnilo vrijeme, jesenska njiva
već je dala svoje, a nevrijeme prijeti.

Nije vrijeme kao prije kad su zimski snovi,
preduboki, spremali se za ovakva doba;
mjena, kažu, stalnost ima kao vječni krovi,
jedina je ona kao moja vjetra oba,

mijenjaju se brzo, sad ih ima pa nestaju,
ali svijetom ipak Mudrost vlada pravocrtna,
ona nije kao vjetrovi i mjene što ne traju,
njezin vjetar šumi: pravednost je besmrtna.
‎29. ‎kolovoza ‎2018. 05:10:26

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts