Friday, August 10, 2018

Pečat dara Duha Svetoga


Ako ništa dugo, barem istini sam težila,
onako kako može duša iskrena i prosta.
Definicija se istine u srcu mom uvriježila,
ona proizlazi kao plod mi molitve i posta.

Svaka duša već ni sluha nema za istinu
koji gubi se u ponorima opće lijenosti,               
bezbolnome neprimjetnom prijelazu ka činu
koji nastaje u prevelikoj obijesti,

to je čin nečinjenja i utrnuća, i pasivnosti
koja sve prihvaća nekritički i upija,
sve što nudi ovaj svijet na pladnju nasilnosti
koja neprimjetno oko duše svoje krake svija.

Definicija istine uopće nije popularna,
nije ni primamljiva, niti slatko začinjena.
Kad je tvrdnja s Božjom voljom podudarna,
tad je istinita, to je hrabrost nehinjena.

Ako ništa drugo, barem sam se često pokajala
jer sam uvidjela sve svoje neznanje;
stoga iskrenost je češće kod mene potrajala,
razbila mi sve koncepcije i sanje.

Da mi nisi, Kriste, svoga Duha čudom dao,
ništa Tvoja žrtva meni ne bi značila,
bila bi apstraktna, to si uvijek čekao i znao
sve dok nisam se za Tvoju riječ zakvačila.

Riječi svoje velikom si Žrtvom zapečatio
koju ja sam često u životu objedovala.
Radi moje iskrenosti Ti si vječno propatio,
zbog ta pečata sam samo Tebi povjerovala.
15.05.2016. 07:09

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts