Friday, August 17, 2018

Klanjam Ti se, Isuse


Želim biti dio Tvoga straha,
dio Tebe poput govora na Gori,
dio Tvog života i čestica daha
da se moje srce u Tvom raju ori.

Želim haljine Ti ugledati bijele,
prazne i bez krvi, i bez zla
da mi suze postanu sve cijele
i da mogu slaviti Te ja,

Tvoju krunu bodljikavu
koja nastade zbog moga spasa,
Tvoje mladenaštvo, onu stravu,
dijete koje u mladića stasa.

Željela bih znati sve o Tvome kraju,
sve o Tvojoj duši i o Tvome srcu
i da Tvoje prispodobe dugo traju
koje prestale su naglom smrću;

želim izmoliti kraljevstvo Ti Duha
pa da mi se sve nadodaje
i da molitva mi nije suha,
da mi vrijeme ne rasprodaje

prazne misli i životne rupe
već da svakog trena osjećam puninu,
a bez grijeha i bez zlobe glupe;
želim da očistiš svu moju nutrinu.

Neka Tvoja volja premilosrdna
sad prevlada u svim ovim željama
jer ni jedna želja moja nije tako usrdna
kao Tvoja snaga kad u meni se prelama.
‎17. ‎kolovoza ‎2018. 17:47:10

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts