Wednesday, August 8, 2018

Sveti čvor


I kad sanjam kao žena,
život moj je neprekidno bdijenje,
moja duša živi osnažena
i taj život mi je ispunjenje.

I kad šutim, život moj se broji,
kao duga povorka se kreće;
statistica sam koju netko skroji
da bih bila svjedokinja tuge ili sreće.

I kad molim Boga kao gluha ili slijepa,
život moj tad odgovara Milosti u meni;
tada spojnica sam ljudskosti i Boga lijepa,
otvorenih očiju u tamnoj sjeni.

I dok ljubim Ljubav koja mene nosi,
Ljubav potiče me iz sve snage
i moj život prijeti, izaziva i prosi,
a ja tek se smirim od samoće blage.

I kada osluškujem sve Božje riječi,
duša mi se sva posveti Tijelom Krista
i moj život pred životom vječnim kleči
jer nas uvijek veže bezvremena Ljubav čista.
‎08. ‎kolovoza ‎2018. 10:05:55

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts