Monday, August 13, 2018

Kad mi nisu vjerovali


Kad mi nisu vjerovali,
rekli su mi da sam dijete;
kad mi nisu vjerovali
da su moje ruke spete;

kad mi nisu vjerovali
da sam ozbiljna do srži;
kad mi nisu vjerovali
da me samo nebo drži;

kad mi nisu vjerovali
da mi caruje tu tama;
kad mi nisu vjerovali
da bih htjela biti sama;

kad mi nisu vjerovali
da osjećam njine tajne;
kad mi nisu vjerovali
da su prilike im sjajne;

kad mi nisu vjerovali
da mi žlica nije zlatna;
kad mi nisu vjerovali
da je lisnica mi blatna;

kad mi nisu vjerovali
da ja mudrosti sam znala;
kad mi nisu vjerovali
da sam često duše krala;

kad mi nisu vjerovali
da je istina što velim;
kad mi nisu vjerovali
da ja samo ljubav dijelim;

kad mi nisu vjerovali
da sam uvijek bila pozitiva,
zašto bi mi vjerovali
da sam gledala u Boga živa?

Zašto bi mi vjerovali
da me nije bilo strah;
zašto bi mi vjerovali
da je vječan svaki dah;

zašto bi mi vjerovali
da je važno samo jedno;
zašto bi mi vjerovali
da se nisam osjećala bijedno;

zašto bi mi vjerovali
da je značajna finoća;
zašto bi mi vjerovali
da je mrtva svaka zloća;

zašto bi mi vjerovali
da su neki mrtve zvijeri;
zašto bi mi vjerovali
da su samo neki vični vjeri;

zašto bi mi vjerovali
da sam nesretna zbog njih;
zašto bi mi vjerovali
da je moje srce Božji stih;

zašto bi mi vjerovali,
Bože blagi, da si rekao mi sve;
zašto bi mi vjerovali
da se u samoći lakše mre;

zašto bi mi vjerovali
da ja nisam licemjerna;
zašto bi mi vjerovali
da sam sveg života vjerna?

Zašto bi mi vjerovali
da me, osim Tebe, nitko ne bi; 
zašto bi mi vjerovali
kada nisu vjerovali Tebi?
‎13. ‎kolovoza ‎2018. 00:07:35


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts