Tuesday, August 7, 2018

Crna nevjesta


Teško sam Te slijedila u tami
kad su zlodusi se strašno upirali
sve zamračiti mi da me noć primami,
spletkama se snovima mi uplitali.

Teško sam Te slijedila u boli,
nevjera me sumnjama svu zbunila,
kad je rušila me dok se moli
pa me kao crnu nevjestu okrunila.

Teško sam Te slijedila vrhovima svijesti
kada nisam znala hoće li to stati,
kada nisam znala kad ćemo se sresti,
niti postoji li anđeo koji me još prati.

Teško sam Te slijedila u grijesima,
nemoćna od straha i tjeskobe,
vukla me je struja hladnim osmijesima
da me prijetvornosti sve zarobe.

Teško sam Te slijedila u beznađu,
srce nije dalo da se očaj moj premosti,
da me ruke Tvoga povjerenja nađu;
Kriste, Bože moj, oprosti mi, oprosti.
‎nedjelja, ‎22. ‎travnja ‎2018. 06:06:11

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts