Thursday, August 30, 2018

Kada Savršenstvo dođe


Ljubavi se Tvojoj s anđelima klanjam,
čeznem pjevati Ti lijepo, da Ti slavu dadnem,
da Te uzveličam i sad kad Te sanjam,
mada nespretna sam kad iz snova padnem.

Tada struji mir što iznad svih je mira,
nije kao onaj što ga daje svijet;
suze cure pokajanjem jer me Tvoja milost dira,
tada mislim da ću lako mrijet.

Najveći je doživljaj mi kad Te molim, Bože mili,
kad se Tebi divim, stajem sva u blaženosti;
pouka me Tvoja svu zabljesne i zakrili,
puno veća je od svake škole, naobraženosti.

Znanje će uminuti, Tvoje milosrđe nikad neće;
pameti se različite kao nebesnice kule sve dovijaju
kako doći do imanja, slave, pravde ili sreće,
ali sve od reda u Tvojoj se milosti raspadnu i dolijaju.

Čeznem opet Tebi se pokloniti i vratiti,
bez molitve Tvoje nema meni što su životni dari;
kad mi srce uzdrhtalo Tvoje riječi stane pratiti,
razlijeva se grudima mi požar i milina Tvojih čari.
‎30. ‎kolovoza ‎2018. 03:09:33

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts