Wednesday, July 28, 2021

Srce božanskih divota



Imala sam biser sjajni,

na moj dlan je stao,

na to mjesto molitve i sreće.

Bijaše mi posjed tajni,

nitko za njeg' nije znao.

Bog mi dao blago, od sveg veće,


da životu mi posluži.

Dar od Boga ljubav daje

i slobodu kakve ovdje nema

da relacije produži,

svaki dodir da potraje.

Takav dar se ne posprema


već se duša daje od Neba poučiti.

Često sam za blago investirala,

zadobila sva imanja

da bih dublje ljubavi polučiti

za koju sam pjevala i svirala.

Primila sam tajna znanja,


sve je prošlo to kroz mene;

veliki dobitak koji nema mjere.

Sad su puni dlanovi za sto života.

Svaki put kad molitva mi krene,

Bog moj prima darove mi vjere,

uslišava moje srce božanskih divota.

28.07.2021. 08:26 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts