Thursday, July 29, 2021

Medna ljubav



Svi su vrapci pod sparinom utihnuli,

sve su moje ptice saznale za mene,

da zalazim u te Tvoje dvore.

Onu važnu svijeću ni sad nisu utrnuli

povjetarci predvečerja, noćne smjene

kojoj sada stihovi mi gore.


Prijatelju, Brate, najdraži mi Spase,

nevrijeme se čeka kao olakšanje,

ali ovdje već je stigla Tvoja moć

koju duhovi dobrote, jakosti svi krase

koji uvijek nude stalno opraštanje

što ga donosi mi hladovita noć.


Ako noćas zakasnim u Tvome redu,

uzmi moja pokajanja, svoju slavu

koju netom sam u Šatoru zadobila

gdje je okus odgovarao mi finom Medu

kad je srce spoznalo mi ljubav pravu

koja me je osvojila svu, zarobila.


Samo Ti si Bog moj i moj Bedem,

Kriste živi, vječni i dohvatljivi.

Vjerujem Ti Križu potpuno i sva.

Ljubim Kruh taj koji jedem,

Oče naš, mnogima neshvatljivi,

što mi dade slatko Tijelo Duha ta.


Zdravo, Tijelo koje kraljevstvo proširi

i na mene pa da budem uvijek tu

gdje me Djeva skromna časti kao cara;

gdje Tvoj tamjan i do moga srca miri,

gdje me primaš, obasipaš milošću

koja moju dušu čitavu raspara.

29.07.2021. 21:32




 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts