Thursday, July 22, 2021

Red ljubavi

 


Zakon Tvoj je, Kriste, moje tijelo,

moja čvrsta točka, uže ili hrid;

ili ljestve kojima se anđeli uspinju.

Tvoje zapovijedi veliko su djelo,

visoki do neba neprobojan zid;

moje ruke slabe u njega se upinju.


Ova ljubav što iz moga duha izvire,

duha koji nema svoga redoslijeda,

ali moli anđele i Gospu sve do Boga,

to su naklonosti koje su se izvile

iz života moga koji sad raspreda

teške teme od Života, Krista jedinoga.


Čvrsti Duh mi odora i moja nutrina,

u tom svijetu vremena i kvara

od kojega ja te gorke snove pijem,

premda ima koji sveta su dubina.

Ova duša svojom željom snove šara,

pa u rane sate pokajničke kaplje lijem.


Pošalji Duha reda, radosti i mira,

neka dođe Tvoja ljubav, Kriste, na me

kao nekad, kao uvijek dok Te sanjam.

Mjesečina već mi o ljubavi svira

sakrivenim tracima modrine same.

Već je ljubomorna jer se Tebi klanjam.

22.07.2021. 21:29



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts