Friday, July 30, 2021

Kršćanka


 

Savezu se Tvome sada klanjam

jer si postavio mene u svoj Dom,

sveto zajedništvo, sjedinjenje,

i od vjetrova se svijeta sklanjam

da ne ugrožavam nadu spasu svom,

da potakneš moje neophodno zrenje.



Tamo gdje smo jedno, u nebeskoj ravni,

znat ću svakog trena da smo isti

jer su sjedinjeni naši puti, naše volje,

mada Ti si, Kriste Bog, Pradavni,

a ja samo stvor Tvoj koji dušu čisti.

U misli sam Tvojoj gdje prebivati je bolje



nego li u šatorima negepskim il' na Dvoru

gdje se mnogi dođu bogovima pokloniti

kao da ih unižava Saveza to slovo.

Učinit ću više da me Ti prepoznaš i na moru,

da me nađeš kada lađe dođem zakloniti,

sakrivena da Ti bolje otvorim to srce novo.



Novi Savez, to je moje novo srce, novo ime,

čitav život pregledat ću samo radi toga

da pronađem uzroke i razloge ostavim

da nikada više ne osvrćem se ja za time.

Razloge ću sljedovati, Kriste, Sine Boga,

da Ti srce svoje na Tvoj put postavim.

30.07.2021. 16:11







No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts