Friday, July 16, 2021

Kad plaču anđeli

 


Isuse, nitko Te ne može opisati.

Ljudi traže podatke, što više podataka.

Tako se ponašaju i prema braći i sestrama. Rijetki izravno susreću jedni druge.


S Tobom, Gospodine, naučila sam činjenice o bračnom životu, o zaručničkom odnosu. Biti Tebi vjeran ne znači ne voljeti nikoga drugoga. Biti vjeran nekom čovjeku znači držati riječ, ne ogovarati ga.


Biti Tebi vjeran znači barem sjetiti se Tebe, Tvoje nazočnosti u svakom danu i noći, na svakom mjestu, naročito u srcu čovjeka.


Živi Bože srca moga, vidiš li što mi činiš?

Rastapaš mi srce da je kao pekmez.

Znam da sam umorna, ali mira nemam. Nemam ga bez razgovora s Tobom, bez molitve koja bi izvirala iz srca bez ponavljanja nekog obrasca; jedna takva molitva za svaki dan, pokraj svih drugih molitvi i djela.

Ljubit ću Te i dalje, ostati Ti vjerna, vjernija nego prije.

Voljet ću Tvoju ljepotu, obožavati Tvoju duhovitost, Tvoju spremnost i požrtvovnost, Tvoje milosrđe i Tvoju nevinost.


Ovako grešna, uvijek sam opčinjena Tvojom čistoćom, krepostima koje dijeliš, Tvojom nevinošću.


Ti ne činiš zlo, kao da stojiš negdje daleko od mene, a ipak, niti malo nisi neki pasivan Bog; Ti sve održavaš i svime upravljaš, čak i krivim crtama, pogrešnim riječima, zločinačkim djelima. Zločincima si lijek. Lašcima si grižnja savjesti koja dotiče najveće dubine duše.


Da, Ti upravljaš svime, imaš plan.

A svakodnevno Ti mi kvarimo gotovo sve Tvoje planove. Ali Ti i to već imaš u planu.


Lijep si, moj Zaručniče, Gospodine koji me zamisli i oblikova, dade mi ime koje je samo Tebi poznato. Odazivam se, a ne znam točno kako zvuči to moje ime. Znam samo da me dira tamo gdje se samo povremeno prepoznajem.

Što sam više odana Tebi, to manje znam o sebi neke uobičajene činjenice.

Sada ni moje ime više meni ne pripada kada me čovjek zazove. To može biti neka sasvim druga osoba, a ne ja. Ja sam zaista ja samo kada me Ti pozivaš ili oslovljavaš.


A ne znam opisati. Ne znam reći. Ne znam pojasniti.

Riječima koje će proći kao prah na vjetru, ja ne znam božanski jezik, ne znam riječi čistoće i nevinosti.


Nevin je onaj koji nije kriv. Na sudu to je onaj koji nije počinio zločin za koji ga optužuju. Takav se mora obraniti od optužbi. Mora dokazati svoju nevinost.

Kao da dokazuje da nije vinovnik u zločinu, da je čist od zločinačkog djela, da su mu čiste ruke od toga, da nije okrvavio ruke.


Nevinost je Tvoja, Isuse, takva da nikada nisi, niti nećeš okrvaviti svoje ruke i svoje srce.


A Tvoje su ruke krvave od Križa.

Tvoje je srce krvavo od Koplja.

S Tvoga čela, nevinog čela, slijevaju se potoci Tvoje krvi od trnove Krune.


Ali Ti si takav, krvav od zločina, ali čist, nevin, nisi vinovnik u tom zločinu gdje su Te osudili i nad Tobom izvršili kaznu presude.

Ti nisi kriv, nisi učinio ništa, nikada ništa što ne bi bilo dobro, lijepo i spasonosno.

Štoviše, iz Tvoga krvavog srca teče voda života, plodna, bistra i čista voda koja pere i čisti sve.


Ti ne moraš dokazivati nikome da nisi počinio nikakvo zlodjelo.

Ti se ne moraš obraniti na sudu.

Ti jedini možeš činiti ono što činiš jer si Bog i Gospodar koji ljubi i daje samo život, zdravlje, sreću i mir.


Tvoja nevinost je tako superiorna.


Voda i krv iz Tvoga srca nemaju nikakve veze s presudom i izvršenjem kazne nad Tobom, Isuse.

Jer Ti si to već imao u planu.

Znao si da će se ispuniti Pisma.

Znao si da mnogi ljudi pate, znao si da će Tebe jako boljeti.

Jer nevjera ljudi jako boli, ali još više boli kada se netko ne da spasiti, kada se izgubi.

Znao si da će Tvoja Muka biti veća od svih patnji svih ljudi.


Ipak, imao si u planu spasiti ta izgubljena stvorenja.


Oprostiti.


Kad se puno toga oprašta, i Nebo plače i anđeli nebeski, zajedno s Tobom, Srce milosrdno.


Srce nevino, ne znaju što propuštaju.


Ti ne znaš učiniti zločin.

Ali znaš upravljati i sve posvetiti, to jest preokrenuti na dobro.


Vrlo jednostavno: strpljivo čekati da Te zazovu iz ponora paklenih, da Te zamole da ih oslobodiš, da ih spasiš, to je Tvoj plan, Isuse, plan Onoga koji ne čini zlo. 16.07.2021. 22:24


Blagoslovljen Bog i Otac *
    Gospodina našega Isusa Krista,
on koji nas blagoslovi
    svakim blagoslovom duhovnim *
    u nebesima, u Kristu.

Tako: u njemu nas sebi izabra 
    prije postanka svijeta *
    da budemo sveti i neporočni pred njim:
u ljubavi nas predodredi za posinstvo, *
    za sebe po Isusu Kristu,
prema dobrohotnosti svoje volje, *
    na hvalu slave svoje milosti.

Njome nas zamilova u Ljubljenome 
    u kome, njegovom krvlju, *
    imamo otkupljenje,
otpuštenje prijestupâ *
    po bogatstvu njegove milosti.

Nju preobilno u nas uli *
   zajedno sa svom mudrošću i razumijevanjem.

Obznanivši nam otajstvo svoje volje *
    po dobrohotnom naumu svojem
što ga prije u njemu zasnova *
    da se provede punina vremenâ:
uglaviti u Kristu *
    sve - na nebesima i na zemlji. Ef 1,3-10

Slava Ocu i Sinu *
    i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku,
 †
    tako i sada i vazda *
    i u vijeke vjekova.                       

 Amen.























No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts