Thursday, July 15, 2021

Uzvanica


 

Održavam taj plamičak rujni,

zaklonjen je šibljem grubim,

kamenjem od razvalina;

oko njega divlja vjetar bujni,

a ja gledam da izdubim

jači zaklon među otpalima.



Slika ljubavi je duše moje

takav tinjajući žar dubine,

istinska su sreća moje kosti.

Izvana se razne muke roje,

poremećene sudbine

što postoji odanosti



pa se mnoge bitke biju

za to malo moje dobre volje.

Sve mi činiš, Bože moj,

Tvoja obećanja moje lice miju

i moj duh i ruke postaju sve bolje

jer taj život mojih lađa sav je Tvoj.



Duša ne zna puno, srce to se mijenja

kao list na vjetru i na vodi,

a Ti nosiš me pod plaštem vjeđe

preko visokoga stijenja

da se sasvim novi život rodi,

a ja gubim bitke sve to rjeđe.



Za bijeg nisam, milosrdni Pobjedniče,

jer bez borbe niti kušnji nema,

a bez njih sam drvo suho.

Život sreće, Kriste, za Tebe mi kliče

jer ta Tvoja ljubav radosno priprema

sasvim novo svadbeno mi ruho.

15.07.2021. 23:08





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts