Sunday, July 4, 2021

Čisto srce, novi duh

 


Milost Tvoja, Kriste, pada na me

kada god na riječ Ti pogled skrenem,

kapljicama nježnima me obasipa.

Lijepi stan si pripravio za me

kao da sam nikla da Ti ne uvenem;

svaka riječ mi kao blagi miris lipa,



svaki slog u meni novo biće stvara

kada hvalim, slavim Ime Tvoje sjajno,

kad Te blagoslivljam, Uzdanicu svoju,

Kralja koji ne uskraćuje nebeskih dara

koji padaju na moju dušu sasvim tajno

kada milost pijem, kada primam kaplju Tvoju



od koje se srce moje blaži, pere, čisti,

makar i kroz oganj često moram proći

da me osposobiš da Ti ljubav primam.

Tvoja riječ je uvijek tu, Ti si uvijek isti,

a srce i duša moja čeznu bliže doći

kao da još više milosti Ti oduzimam.



To u duhu hranim Ti se Tijelom,

blagoslovljen budi, Bože sveti, moj

koji dolaziš me spasiti na Drvlju

svoga križa najfinijim jelom;

to je Tebi čistih srca velik broj

što si oprao ih svojom Krvlju. 

04.07.2021. 08:

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts