Thursday, July 15, 2021

Ne boj se za našu ljubav


 

Vjerojatno neću prestat moliti

kad u podne zatvore se sjene,

ovo srce opet ću ogoliti

kad se spuste tragovi od mrene.



Možda neću stati zazivima

ako jutro odjednom zakasni,

služiti se raznim nazivima

kada pozove me Bog moj krasni.



Sigurno će čekati me strah

da me silom zaskoči, odvede,

da ukrade božanski mi dah

kad me poput anđela urede.



Izvjesno će neki stih mi pasti

što ću zanemariti ga trenom,

predati ga putujućoj lasti

da te nađe tom brzinom njenom.



Kad mi naglo okovi popuste

i kad me svježina svu omami,

kad me svom lakoćom spuste,

svijetlit ću u gustoj tami



kao davno izgubljeni raj,

obasjana glasom Krista koji zove.

Ne boj se za našu ljubav, znaj,

nama počinju tad pjesme nove.

15.07.2021. 15:17





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts