Sunday, July 4, 2021

Duša i ja

 


Bog je tajna svima,

Presveto Otajstvo biti,

a duša je kao svi,

ne zna kada Boga ima.

Dušu ne prestajem piti,

stavovi mi ponizni.



Ovaj naslov može samo

odvući me u pličine

raznih grijeha i krimena,

a kad nisam tamo

gdje su duhovne visine,

gubim od svog imena.



Zato, dušo, ti mene povuci,

moju tamnu stranu,

moje mračne česti

da me ne vide ti vuci

što izmiču bijelom danu

kada dođu piti, jesti.



Spašavaj me, dušo moja,

i dozovi Anđela čuvara

da mi čuje vapaj tijela,

mojih kostiju, ti, srži kroja

što ga nosiš poput dara

da bih bila potpuna i cijela.



Da bih bila svoja

i u dragom Bogu

da bih mogla počinuti;

da sam sjena tvoja

što mi leži tu, do nogu,

da bih vrata otvoriti



ili se provući

poput spašenice jadne

sve do milosrđa bajna

što bi me povući

iz tih ralja zvijeri gladne,

da ja budem kao Milost sjajna.

04.07.2021. 19:32








No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts